Selawat dan Salam Ke Atas Junjungan Mulia Nabi Muhammad SAW

Thursday 4 March 2010

Kecil Penuh Makna

Kamil tak jemu-jemu bertanyakan hari untuk disambut harijadinya. Kali ni dia mahukan sesuatu. Sebelum ini dia tak pernah ambil pusing tentang hari tersebut. Tapi untuk kali ini dia mahu topeng, belon dan jajan untuk diberikan kepada rakan-rakan di tadika. Dia seperti tidak mahu tarikh penting hidupnya terlepas begitu sahaja.

Alahai macam tak adil la pulak. Kalau sambut birthday Kamilia pasti akan dijemput rakan-rakan dan jiran terdekat. Bila Kamil, asyik terlepas begitu sahaja.

Makanya kali ini Liza mencadangkan kami semua sambut birthday Kamil di Melaka. Nak disambut bersama nenek tersayang. Kami berangkat ke Kg Gelam selepas selesai melawat pelajar yang sedang menjalani latihan praktikal di Perak. Kebetulan pula ramai anak buah sebaya Kamil di kampung. Meriahlah jadinya.

Selamat Menyambut Ulangtahun Kelahiran yang ke-5 anakku, Kamil Afiq. Semoga Kamil Afiq menjadi anak yang soleh dan berjaya di dunia dan akhirat. Semoga Allah mempermudahkan segala urusan perjalanan hidup Kamil Afiq yang masih panjang.... InsyaAllah...

Papa dan mama akan sentiasa mengiringimu dengan doa dan menyayangimu hingga ke akhir hayat kami....

3 comments:

hijau bumi Tuhan... said...

hepi besday kamil...abg dh besar dh, hehe...

Lennyek said...

happy belated birthday kamil....jgn nakal2 tau..belajar rajin2..dah beasr boleh jadi doktor...

ella89 said...

happy belated birthday kamil.. =)
be a good son ok.. nk jajan cket boleh?? hihi..