Selawat dan Salam Ke Atas Junjungan Mulia Nabi Muhammad SAW

Monday, 24 August 2009

Sedang Merancang

Assalamualaikum semua,

Saya ingat nak buat makan-makan di tapak Cafe Kolam Renang hari Jumaat ini. Waktunya sudah tentulah jam 7.25 malam bersamaan dengan waktu berbuka puasa bagi kawasan Shah Alam dan yang sewaktu dengan. Saya taja makanan. Lainnya mungkin TEAMTACT dan PERLU Selangor nak turut serta melabur [saham akhirat bro].

OK amacam. Ada berani?

27 comments:

Penjengok-Penjengok Tegar said...

Ok,
Saya berani.... berani datang....

Penjengok-Penjengok Tegar said...

OK sekali lagi,
Saya berani ... taja yang mana keluarga saya mampu.

Minta tolong Kak Liza bincang dengan Nurul Safinas insyaALLAH..

Yang lain, anda berani?

PPT

HiCMat said...

Nanti Liza call Nurul. Saya pun berani... BERANI MAKAN. Tapi lepas waktu berbuka la. hehehe

Beautifool Life said...

(T T) terlepas lagi nampak gayanya nih...

HiCMat said...

Boleh Mie... Lumut dekat saja. Balik hari

P3N_DY said...

saya pn berani.....
bila lagi nk mesra2 dgn kwn2 and kanda2 instructor....
moh kite ramaikn majlis.....

aboy said...

InsyaAllah....Hadir.....=)

mohdelham said...

saya pun BERANI..
hehe..
enjoyy~

angah _adzim said...

salam..

angah pun rasanya akan terlepas jugak peluang untuk bkumpul reramai ni...
entah bila lagi akan ada peluang



salam borneo...

mohdelham said...

angah dah balik?
??
aik..

REDZUAN said...

kalo kami nak berani gak leh tak bos??

HiCMat said...

Redzuan...
Dialu-alukan untuk turut serta tunjuk keberanian.

mohdelham said...

bos nak kena tema ke?
hehe..

tapi saya dah pesan2 tema raya..
opss..
ampun..:p

perjalanan... said...

nk cuba jgak memberanikan diri...


salam perjalanan...

wegreentheearth said...

nak cuba berani2kan diri...tapi takut la pulak...takut tak berkesempatan...

HiCMat said...

Abe...
Ok juga tu. Sapa nak set tema tu.

Penjengok-Penjengok Tegar said...

Mesti la Mahaguru Abe .....

HiCMat said...

Malin,
Bukan Mahaguru Abe daaa. Mentor Abe. Mahaguru untuk Lancheng seorang saja

HiCMat said...

Mus,
Mohon cuti ja. Hari Jumaat mana ada kuliah. Datang jangan tak datang

Lennyek said...

saya nk brani gak bleh ka??

insyallah majlis brjalan dgn baik dan jayanya..

Penjengok-Penjengok Tegar said...

Boss,
Setiap mahaguru kena ada penggantinya... Mungkin Abe yang seterusnya kot.....

HiCMat said...

Lenny,
Terima kasih. Mana senarai namanya?

Malin ,
OK jugak tu. Kena memang kena

mohdelham said...

aih..
apelak...

x layak pon.
hehe...

Tema saya war-warkan ...
Berpakaian baju melayu & kurung...
hehe..

teamtact said...

sembang tak guna....tembak tak kena.... nak makan ikan apa ni... terubuk bakaq ka...caru bakaq ka... kebong bakaq ka... pari bakaq ka... siakap bakaq ka....

Anonymous said...

sy doakan majlis bos nih berjalan dgn lancar dan d berkati Allah..insya4JJ1..
-farahalina-

Nuar said...

Saya pun berani

mohdelham said...

kebong bakaq pon ok...
hehe
pari pon ok...
ikan sebelah ka...