Selawat dan Salam Ke Atas Junjungan Mulia Nabi Muhammad SAW

Monday 27 July 2009

Jawatan Kosong di Institusi Pendidikan MARA

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua,

Pihak Fakulti telah mendapat makluman daripada Bahagian Sumber Manusia MARA berhubung rancangan pengambilan pegawai-pegawai baru untuk berkhidmat dengan MARA sebagai Pegawai Perkhidmatan Siswazah Gred DG41/DC41 (bertanggungjawab mengajar di Institusi Pendidikan MARA). Digalakkan untuk pemohon yang telah menamatkan pengajian dari tahun 2008 sehingga 2009 sahaja.

Sekiranya anda berminat dan layak, sila emailkan kepada saya butiran yang diperlukan seperti berikut:
Nama Pemohon
No. Kad Pengenalan
No Telefon
Alamat
Jurusan/Pengkhususan
CGPA
Tahun Tamat

Permohonan anda perlu sampai kepada saya sebelum jam 12.00 tengahari esok (28hb Julai 2009). Sekian, harap maklum

8 comments:

Anonymous said...

salam..
en. hisyam, saya dah send butir2 diri saya pada emel en. hisyam.. terima kasih atas maklumat yang en. hisyam bgtau dalam blog.
-habrina-

hisyamchemat said...

dah dapat, akan saya panjangkan

Anonymous said...

salam...en.syam
i really appreciate your effort to post this vacancy...

toche2..thank u,shukran,khop khun kha...hehehe

td ingat nk email terus..tp resume kena update dulu......

bijak2...

hisyamchemat said...

takpa... yang penting pastikan sampai sebelum 12tgh esok. Saya nak kena email ke sana sebelum petang menjelang.

tinie said...

salam... en hisyam, saya dah email kan butir-butir berserta resume adik saya ke emel en hisyam. hope en hisyam boleh membantu.... tq....

Anonymous said...

salam encik.jawatan kosong ini untuk pelajar fsr sahaje ker.untuk pelajar universiti lain boleh tak?

ahboy said...

harap ustat ada baca blog boss..
Sbb dia ada roger nak cari kerja..
InsyaAllah akan saya panjangkan maklumat ni kat dia...

Ahmad Firdaus Ibrahim said...

bos...
trima kasih kerana menyampaikan perkara yang baik-baik.

aboy...
trim kasih utk niat memanjangkan kat aku.