Selawat dan Salam Ke Atas Junjungan Mulia Nabi Muhammad SAW

Friday, 1 January 2010

Lain Dulu Lain Sekarang

Foto ini saya dapatkan dari laman facebook seorang daripada rakan yang sama-sama belajar di UPM dahulu. Tersenyum sendiri apabila melihat kembali Hisyam Che Mat sewaktu tahun 1996. Itulah kenangan yang tak boleh dijual beli. Sekeping foto yang meninggalkan pelbagai kenangan. Zaman belajar yang tidak pernah kenal erti penat lelah untuk mencari pengalaman. Terima kasih kepada sifu Rekreasi Luar, Dr Wan Sabri Wan Mansor kerana telah berjaya mencorakkan kami, RECCERS II. Jasa beliau hanya Allah sahaja yang bisa membalasnya.

8 comments:

Lennyek said...

salam..

wah...en.syam nmpak lain sgt dlm gmbar tu..sempoi gak masuk utan pakai suar putih..dah bercorak2 dah suar tu..

sya juga nk berterima kasih kpd en.syam yg bnyak mengajar saya selama ni..Arigato sensei..

ima_yo said...

steadi jew..pak kudut yg nampak mcm tertekan..huhu
stail topi masih xberubah aha..PEACE

Stoner said...

hahahaha...abg zainal xberubah siot stail...maintain macho siot~hehehe

perjalanan... said...

haha, kurus la bos...kt hutan mane tu...


salam perjalanan...

Anonymous said...

Syam,

Good day, seriously you look totally different man ha ha ha youngman and your heart always young, man.

Kenangan yang tak boleh diganti dengan wang ringgit lah, betul cakap u syam.

kakkoi6779 said...

boss
tahniah,dari zaman sekolah dah tunjukkan ketokohan yg aktiviti outdoor sememangnya sebati dgn diri bos. betul kata boss, bukti hidup sememangnya amat penting. Tq diatas segala jasa baik yg diberikan selama ini.

azslina abdul karim said...

Memang lain sgt En Hisyam Che Mat dalu dan sekarang... jauh bezanya...walauapapun tahniah di ucapkan kerana insan yang bernama Hisyam Che Mat telah berjaya hingga ketahap ini....saya juga mengambil kesempatan untuk mengucapkan ribuan terima kasih kerana bimbingan dan dorong dalam rekriasi byk memberi pengalaman n pengajar sehingga saya menjadi apa yg saya jadi sekarang... di harap hari esok akan menjadi lebih baik dari hari ini..insyallah..

zainal said...

Haaa...haaa....gambar student....bukan apa, x cukup makan je tuuu.... Sekarang dah cukup makan, ada org jaga pulak tu, mana x kembang!!