Selawat dan Salam Ke Atas Junjungan Mulia Nabi Muhammad SAW

Tuesday 1 June 2010

Hancur Regim Yahudi Laknat!

Geram yang teramat sangat apabila mendengar perkhabaran di Astro Awani bahawa konvoi Kemanusiaan Gaza telah diserang oleh komando Regim Zionis Yahudi. Sememangnya mereka ini adalah binatang yang bertopengkan manusia. Mereka buat tak tahu undang-undang. Mereka gunakan undang-undang rimba yang binatang guna. Yang kuat jadikan lemah mangsanya. Diserangnya konvoi bantuan yang berada di perairan antarabangsa. Laporan mengatakan sekitar 15 orang telah terkorban. Moga-moga mereka [aktivis Islam] syahid.

Sudah sampai masanya seluruh masyarakat dunia sebulat suara menentang keras tindakan keras dan 'kebinatangan' askar rejim Yahudi laknatullah ini berhubung serangan ke atas Konvoi Kapal Freedom Flotilla. Zalimnya negara Yahudi ini sehinggakan umat di Gaza terpenjara di tanah tumpah darah mereka sendiri bermula dari tahun 2007. Sekatan demi sekatan dan tekanan demi tekanan telah dikenakan pleh regim Israel ini kepada puak Hamas agar tunduk kepada mereka. Namun kekuatan iman rakyat Gaza tidak sesekali lemah untuk menerima 'gula-gula' yang nak diberikan oleh Yahudi laknatullah ini. Setelah beberapa cubaan untuk membantu mengurangkan 'azab' yang terpaksa ditanggung oleh masyarakat Palestin di Gaza gagal, kini sekali lagi usaha murni untuk menyalurkan bantuan cuba digagalkan oleh regim zalim ini.

Kita yang jauh ini hanya mampu berdoa agar Allah turunkan bantuannya sepertimana tentera Abrahah yang ramai dan gagah diserang oleh sekumpulan burung-burung Ababil suatu ketika dahulu. Moga ia jadi kenyataan. Baru padan muka!

1 comment:

RidwAn MasRi said...

Yahudi kejam....Ya Allah,Hapuskan mereka yg kejam dan tidak berperi kemanusiaan ini....