Selawat dan Salam Ke Atas Junjungan Mulia Nabi Muhammad SAW

Wednesday 27 April 2011

Aduhai HiCMat

Tu dia, lama betul tak berblogging. Hampir terlupa password blog dibuatnya dek kerana sibuk yang entah apa-apa. Di pejabat dengan cara kerjanya, di rumah pula dengan rutin bersama keluarganya hinggakan masa untuk diri sendiri makin diabaikan. Aku perlukan masa senggang seperti dahulu untuk terus mengarang. Idea yang banyak kalau tak dicoretkan akan sebabkan aku terlupa dan otak makin 'beku'.

Dek tak mahu terlupa dan takut idea tak sempat dicambahkan aku mengambil inisiatif membeli sebuah Sony MP3 dan sebuah MP4. Syukur, alhamdulillah... Moga-moga bergunalah kedua-dua gajet baru ni untuk memastikan idea yang muncul di mana sahaja aku berada tak 'hanyut' dek kesibukan yang tak pernah berkurang.


Pembelian gajet terbaru ini juga akan menjadi titik tolak kepada alam baru yang akan aku tempoh tak lama lagi. Sebentar tadi aku dah berkongsi tentang sesuatu dengan beberapa orang. Aku yakin perkongsian itu akan menambah makna kepada kehidupan kami dan moga perkongsian ini akan dapat dikongsi dengan yang lain secara bersemuka.

Selain daripada itu, insya-Allah aku mengharapkan agar kemunculan 4 lagi gajet yang telah lama aku idamkan akan menjadi realiti. Agak-agaknya bilalah gajet yang aku idam dan nantikan tu menjadi milik aku. Alahai terpaksalah sabar menanti.

No comments: