Selawat dan Salam Ke Atas Junjungan Mulia Nabi Muhammad SAW

Friday 25 May 2012

Sebelum Berangkat

Foto-foto di bawah boleh menceritakan seribu satu kisah sebelum kami sekeluarga berangkat ke Australia. Diraikan dan meraikan sahabat handai, rakan sekerja jiran-jiran dan keluarga terdekat menjadi rutin apabila hari untuk berangkat semakin tiba. Terima kasih kepada semua yang sudi meluangkan masa untuk berkunjung ke rumah kami di Cahaya Alam, kepada sahabat-sahabat PERLU Selangor yang berkesempatan mengadakan majlis makan-makan di Flaming Steamboat, Azizul dan pasangan di Secret Recipe, Azmi dan keluarga di Restoran Sate Samuri dan seterusnya pengalaman diraikan oleh penduduk Cahaya Alam melalui majlis BBQ yang diadakan. Jazakallah kesemuanya.















Berkesempatan meraikan pasangan pengantin baru Azlan dan Diela di hari bersejarah mereka bertempat di Putrajaya. Semoga jodoh mereka kekal hingga ke akhir hayat dan dikurniakan anak-anak yang comel dan soleh/solehah. Insya-Allah.




Doa mengiringi saat-saat sebelum berangkat meninggalkan rumah untuk beberapa tahun.






Terima kasih kepada Abang Mie & Alif, rakan-rakan alumni PERLU UiTM dan FSR UiTM, rakan-rakan RECCERS UPM dan Abg Awie sekeluarga kerana sudi mengiringi kami sehingga ke KLIA.






No comments: