Selawat dan Salam Ke Atas Junjungan Mulia Nabi Muhammad SAW

Tuesday, 10 November 2009

"TOYOL vs "JIN"

"Ketua Operasi" dah berpesan sebelum berperang, "Jangan,jangan dan jangan!". Depa degil jugak. Tak tenteram aku dibuatnya. Lagi 5 minit tu. Nak pulun jawab pun dah tak sempat dah. Dalam dia dok sibuk mentelaah "toyol" yang melekap di tapak tangan dia, tiba-tiba 'jin" pulak yang lalu.

Aduh... hari ni "toyol" dah kalah daa. Dah tewas. Apa boleh buat "jin" pun bukannya nak cari salah pembela "toyol". Tapi pada masa "toyol" menunjukkan dirinya, tiba-tiba "jin" pulak terpacul kat belakang dia. Apa lagi... berjurai peluh pembela "toyol". Namun nasi sudah menjadi bubur. "Toyol" yang melekap di tapak tangan pembelanya tak mahu tanggal daa.

Maka tapak tangan pembela "toyol" terpaksa dirakam oleh kamera "kawan-kawan jin" sebagai bukti kemunculan toyol di petang hari. Alahailah bagaimanalah nasib pembela "toyol". Kita tunggulah penghujung bulan November nanti.

6 comments:

Roland Robert Imbang said...

Bos, takan pembela "toyol" tu tak faham2 lagi dgn amaran yang telah diberikan? Saja nak tempah maut la tu...Ishk3...

perjalanan... said...

mmg cari nahas la 'pembela' tu... x payah le bela toyol tu...kalo lepas pun, x berkat ilmu tu nti, wallahualam...


salam perjalanan...

REDZUAN said...

ha ha.. sian toyol tu kan..

REDZUAN said...

ha ha.. sian toyol tu kan..

Apize said...

Toyol-toyol~

kakkoi6779 said...

boss,
kesian toyol tu.. dah le puasa baru ni depa semua kena ikat, time periksa, baru je nak keluar dah kena ligan pulak...hemm.. nasib.