Selawat dan Salam Ke Atas Junjungan Mulia Nabi Muhammad SAW

Tuesday, 25 August 2009

Kemaskini: Rancangan Dalam Perlaksanaan

Alhamdulillah penaja untuk majlis berbuka puasa pada hari Jumaat nanti sudah bertambah. Mereka mahu saya merahsiakan nama mereka. Cukuplah dengan panggilan HAMBA ALLAH. Jazakallah Hu Khairan Kathira. Insyaallah mereka juga akan turut hadir pada majlis itu nanti.

Kepada Alumni yang dah lama tak bersua, jangan ditunggu lagi. Datang jangan tak datang.

Semoga Allah merahmati majlis yang sedang dirancang ini.

16 comments:

Penjengok-Penjengok Tegar said...

Sembang dah, berani pun dah jugak..
So jadi ka tak nie.....
Haria jangan tak Haria.....

PPT

mohdelham said...

Tema HAri RAya...
Berbaju melayu,jubah, kurung...

:))

HiCMat said...

Nanti jadi macam tahun lepas. Baju T Melayu

mohdelham said...

:))
InsyaAllah..saya akan pastikan..
hehe..

Penjengok-Penjengok Tegar said...

Golongan swasta aka berpendapatan rendah dan sederhana insyaALLAH akan cuba menepati THEME yang disarankan .......

PPT

FoO dA fIrSt#1 said...

saya ingat sapa yang kena.

"hang cari pen marker pastu yang tulih baju ini melayu yang punya.."

hahahahah....

FoO dA fIrSt#1 said...

saya ingat sapa yang kena.

"hang cari pen marker pastu yang tulih baju ini melayu yang punya.."

hahahahah....

teamtact said...

mari...mari...mari.....

yang jauh kita dekatkan....yang dekat kita rapatkan....yang rapat kita erat-eratkan.... yang buruk kita cantik-cantikan..... yang busuk kita wangi-wangikan.....

mohdelham said...
This comment has been removed by the author.
mohdelham said...

yanh itam....
kita putihkan...
:))

perjalanan... said...

boleh ke bey, hehe...


salam perjalanan...

mohdelham said...

haha..
bukan kulit da...

HiCMat said...

Shawn,
Yang erat kita serasi-serasikan dan yang serasi tu kita satu-satukan saja.

mohdelham said...

sokong!!;)

mohdelham said...

sokong!!;)

aboy said...

Bebrbaju T Melayu????
Macam kenai je sape yang kena tu...hahahaha...

KAMI DARI PERSATUAN PEMBIMBING REKREASI LUAR MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..MAAF ZAHIR BATIN..=)...

InsyaAllah,akan dilaungkan skali lagi..=)