Selawat dan Salam Ke Atas Junjungan Mulia Nabi Muhammad SAW

Sunday 16 August 2009

Sedapnyer!

John bertanya saya samada dia boleh turut serta dan membantu saya di Pulau Kapas. Saya terkenangkan keadaan John beberapa bulan yang lalu ketika kakinya diletakkan 'aerial' kerana kemalangan. Bolehkah John aktif kembali. Alahai kasihan John.

Saya menyakat John. Saya benarkan dia pergi... tetapi sebagai tukang masak. John membalas ringkas... terima kasih

Tak saya sangka John betul-betul menjalankan tugas yang dicadangkan. Dia bawa segala rencah masakan yang diperlukan oleh beliau untuk memastikan masakannya sedap dimakan. Semua fasilitator, pensyarah dan staf yang datang mengakui masakan John lazat. Enak dimakan. Memang John boleh buka kedai makan. Kita tunggulah nanti Kedai Makan John Hazriq.

Apalagi John... ADA BERANI?



5 comments:

hijau bumi Tuhan... said...

lama x rasa masakan john...mmg pompuan pun kalah,haha...apa lagi john, boss dh bg cadangan tu...pasni bleh la bukak Restoran Minang John,haha...


salam perjalanan...

Nurul said...

mmg betul sedap tu sbb yg duduk dpn shawn tu siap angkat mangkuk lagi...pulun abis...

myWAY said...

Chef John..
Sape xknal..
John, cayalah..
(tapi hari tuh, dia jual mahal kat 1st camp...)

Bile la nak rasa masak lomak cili api Brader John lagi..

Apize said...

terbaik lah masakan John...senyum lebaq menandakan kenikmatan makanan itu

teamtact said...

Assalammualaikum...

tq jon......tq very much.....