Selawat dan Salam Ke Atas Junjungan Mulia Nabi Muhammad SAW

Monday 7 April 2008

Tanya Jangan Tak Tanya

Ada yang dah mula tertanya-tanya kenapa dah lama tak 'update' blog. Dah tak minat lagi ka? Hangat-hangat taik ayam ja kot! Dah tak da idea lagi ka? Jawapan mudah saya, tak dak masa hehehe... Walaupun Allah kurniakan kita semua masa yang sama iaitu 24 jam sehari, tetapi orang macam saya ni kadang-kadangnya tak pandai nak mengurus masa.

Sepanjang hampir sebulan saya tidak menulis ini, banyak aktiviti yang telah saya hadiri dan terlibat secara langsung. Antaranya Perkhemahan Akhir Kursus Rekreasi Luar bagi siswa-siswi Kolej-kolej Bersekutu UiTM iaitu Kolej Shahputra dan Institut Sains dan Teknologi Darul Takzim (INSTEDT) yang bertempat di Tanjung Gosong @ TanGo, Kuantan,Pahang. Selain itu juga siswa-siswi FSR UiTM juga telah selamat menjalankan Perkhemahan Akhir bertempat di Tasik Kenyir, Terengganu.

Laporan keseluruhan kem akan saya masukkan dalam 'posting' seterusnya. Semoga penjengok-penjengok blog ini akan terus setia mengikuti perkembangan coretan saya.

No comments: