Selawat dan Salam Ke Atas Junjungan Mulia Nabi Muhammad SAW

Thursday, 28 August 2008

Bolehkah Gambar Menceritakan Segalanya?

Tak sah kalau tak diceritakan tentang pengalaman di Kenyir. Tambahan pula dengan kumpulan peserta yang berbeza dari pelbagai sudut. Saksikanlah gambar di bawah untuk menceritakan sebahagian daripadanya. Maaf tidak semua boleh dikongsi. Bertandang dan jenguklah dahulu kami di kem baru tahu.






8 comments:

Stoner said...

Alhamdulillah semuanya selamat boss

aboy said...

Boss..nanti saya kirim kan gambar final camp kat shawn k..boleh la tukar2 gambar skali nanti boss.=)

moncet said...

hehe..
botman tu tiba2 je wujud bos?..

FoO dA fIrSt#1 said...

bos, gambar boatman tu agak mantap gak...

nomiey said...

sonoknye lau tgk gambar mcm ni...
leh imbas kembali kenangan2...

HiCMat said...

Ha ah Abe & Yasir,
Tetiba ja nak menyelit jugak. Taknak mengalah. Tapi kita ada sorang lagi pelapis. Sofwan.

ahli perlu said...

yeah..
harap sofwan akan jadi botman yg berjaya..
hehe

tamahomei gurl said...

huhuu ell nk gk try bwk boat...blaja katekan