Selawat dan Salam Ke Atas Junjungan Mulia Nabi Muhammad SAW

Wednesday, 22 April 2009

Dari Kerana Mata

Kaisara dah diserang sakit mata minggu lepas. Teruk juga bengkak di mata kirinya. Langsung tak boleh dibuka. Kasihan dia. Akhirnya setelah seminggu lebih maka mata Kaisara pulih seperti sediakala. Daripada ramai-ramai baby di taman asuhan tempat Kaisara dihantar, hanya 2 orang sahaja baby yang belum kena sakit mata. Pengasuh pun dah kena!

Liza pula dah kena sakit mata di sebelah kanan. Teruk juga bengkaknya. Katanya macam nak terkeluar biji mata. Semuanya gara-gara Kaisara yang dah dijangkiti sakit mata minggu lepas. Kamilia pun terkena sakit mata di sebelah kiri Jumaat lepas. Bengkak teruk juga. Dapat cuti seminggu.

Kamil tak dapat sakit mata. Dia kena demam campak. Lain daripada yang lain. Kena kuarantin, tidur di bawah.


Dan......... akhirnya saya juga terkena penyakit yang memang saya tak gemar ini. Sakit mata. Dapat cuti seminggu. Kerja banyak yang tak siap lagi. Senarai nama calon berjaya temuduga untuk Pengambilan Diploma perlu disiapkan. Carry mark perlu disediakan. Projek pelajar semester akhir Ijazah perlu diselia. Dan banyak lagi perlu diselesaikan. Aduh kena kuarantinla jawabnya. Terima sajala.

8 comments:

✖oRaNgE✖ said...

sabar je la cik..ujian tuhan..

ajoy87 said...

Salam,
aik!?
dok kat rumah pun kena kuarantin?!
hurm....
cobaan...
terima je la nikmat tuhan...
huhuhu...
Semoga cepat sembuh sekeluarga...

Lennyek said...

hensem en.syam smlm pkai spek..
1st sya tengok...

yazilahyazir said...

Salam Boss..
Semoga cepat sembuh, sabar ye boss..

::: sHerRy LovE cHErrY ::: said...

hope u will be fine...

GET WELL SOON !!!!

=)

olie_8 said...

salam..
sy pun baru saja dpt skt mata..
faham perasaan en hisyam..
harap cepat sembuh

ima_yo said...

LENYEK..en syam memang da ensem sokmo..meletop!!lame tak jumpe..bler la rasenye dapat ketemu..peace en syam!

crAzEe<33 said...

GET WELL SOON..!