Selawat dan Salam Ke Atas Junjungan Mulia Nabi Muhammad SAW

Monday 15 December 2008

John Ditimpa Kemalangan!

Sebentar tadi saya baru dapat bercakap dengan John di talian. John ditimpa kemalangan dan kini terlantar di Hospital Besar Melaka. Kakinya patah dan telah dibedah. Kakinya sekarang telah dimasukkan besi. Khabarnya dia telah mendapat kebenaran daripada pihak hospital besar agar dipindahkan ke Hospital Kuala Pilah. Ini kerana tiada ahli keluarga yang dapat menemaninya di Melaka. Kehadiran Syariman yang kebetulannya sedang menemani adiknya yang masih koma sedikit sebanyak dapat menjadi kawan berbual John.
Sama-samalah kita doakan kesihatan untuk John. Semoga dia cepat sembuh dn bersabar menempuh dugaan ini. Kepada sesiapa yang berkesempatan bolehlah melawat beliau.

7 comments:

wegreentheearth said...

get well soon John..
kaki masuk aerial tu..
susah nak begerak nanti..
ada external bleeding kate doctor..
tak bleh nak simen..(info yg saya dapat dari mangsa)

Ahmad Firdaus Ibrahim said...

sama-sama doakan john dan kawan-kawan yang lain sihat sejahtera.

hijau bumi Tuhan... said...

amin...


salam perjalanan...

Lennyek said...

semoga abg jhn cepat sembuh...

aku wanita said...

Salam...

Sekiranya saudara John berminat utk mendapatkan rawatan tradisional...kat Jalan Kebun ada org yg pandai dalam bab2 patah riuk ni...Dulu, kalau sebut jer nama Wak Resan org tau...Tapi sekarang dah jadi arwah...tak silap sy anak die masih teruskan usaha arwah utk mengubati orang yang patah2 nih...
Alhamdulillah...kebanyakan orang yg berubat dengan die pulih seperti sedia kala...dari patah yang ringan sampai la yg berat2...dari patah biasa sampaila yg masuk besi...InsyaAllah...die boleh tolong...
Kita hanya berusaha...Allah yang tentukan segalanya...

...:)

FoO dA fIrSt#1 said...

aik pendek la pulak post ni, kalau tak silap, mula-mula baca panjang....

hehehehee...

Apize said...

saya dah merasa patah tangan masuk besi ni..masa nak tunggu tunggu operation memang seksa..lepas operation pun seksa bila ubat bius dah hilang kesannya..itu x termasuk lagi sakit selepas itu..apatah lagi kalau kaki yang patah,ada bleeding pulak tu..lagi seksa...kita doakan dia tabah menghadapinya dan cepat sembuh seperti sediakala..